معاون توانبخشی بهزیستی استان از پایگاه های C.B.R ملارد دیدن کرد

 در راستای تقدیر از تسهیلگران فعال شهرستان ملارد، معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران به همراه کارشناسان C.B.R معاونت توانبخشی استان از پایگاه های این شهرستان بازدید و از نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان توانمند فعال و عضو صندوق خردمالی دیدار کرد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی تسهیلگران گفت: اصلی ترین هدف سازمان پس از ارائه خدمات تلاش در جهت توانمند سازی معلولین و حمایت آنها در جهت دسترسی هرچه بهتر به امکانات موجود در جامعه میباشد.  

وی در ادامه اذعان داشت: بیش از ۷۰۰ معلول شناسایی شده در ۵۸ روستای شهرستان ملارد دارای پرونده توانبخشی میباشند که رسیدگی به وضعیت، درخواست ها و مشکلات این افراد توسط تسهیلگران صورت میپذیرد.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد نیز ضمن تاکید بر اهمیت دسترسی سریع مددجویان به مراکز گفت: از اسفند ماه سال گذشته و با راه اندازی مراکز مثبت زندگی دسترسی مددجویان و توانخواهان به مددکاران خود بسیار بهتر از سال های قبل گردیده و همین امر موجب شده مشکلات و مسائل خود  را در زمان کوتاه تری با مددکاران مطرح نمایند.  

داود خادم با بیان اینکه طرح  C.B.R  فرآیندی برای توسعه خدمات توان بخشی در سطح محلی و برابرسازی فرصت هاست گفت: سیزده تسهیلگر میانی با همراهی و راهنمایی کارشناس C.B.R معاونت توانبخشی پیگیر مسائل مربوط به مددجویان روستایی هستند.  

در پایان این مراسم معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردها و صنایع دستی مددجویان روستایی از تسهیلگران فعال با اهداء لوح  تقدیر کرد.

کد خبر 45219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد