افتتاح مرکز توانبخشی بیماران اعصاب و روان

در مراسمی با حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران مرکز توانبخشی نگهداری از بیماران اعصاب و روان نوپویان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم در این مراسم با بیان اهمیت تدوین برنامه هدفمند جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف گفت:  پس از راه اندازی و شروع بکار مراکز توانبخشی مهمترین مسئله در کنار نگهداری و خدمت رسانی صحیح به جامعه هدف موضوع بهبود بیماران است. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از مسئولین مراکز انتظار داریم که صرفا اهداف مراکز را به نگهداری و مراقبت خلاصه نکنند و به محض ورود و پذیرش بیماران مسیر درمانی و توانمند سازی را در برنامه کاری خود قرار بدهند. 

رئیس بهزیستی شهرستان ملارد نیز با بیان اینکه این مرکز در زمینی به وسعت دوهزار و ۴۰۰ متر مربع بنا شده است گفت: از مهر ماه این مرکز با ظرفیت اسمی 50 بیمار و کادر متخصص شامل:٫ پزشک، روانپزشک، کاردرمان، مددکار و ... در جهت ارائه خدمات به بیماران اعصاب و روان ویژه بانوان شروع بکار نموده است. 

 داود خادم در پایان با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مهم سازمان استفاده از افراد متخصص است، اظهار داشت: این مرکز با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و همچنین حمایت از اقشار آسیب پذیر احداث شده است.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم، خادم از مراکز توانبخشی و نگهداری این شهرستان بازدید به عمل آورد.

کد خبر 45218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد