دهگلان | برگزاری جلسه به مناسبت هفته سلامت روان

جلسه آموزشی بمناسبت هفته سلامت روان در سالن جلسات اداره بهزیستی با حضور کارشناس ارشد مرکز بهداشت، کارشناس توانبخشی اداره ، مددکاران واحدها و ۱۵ نفر از مددجویان اعصاب و روان و خانواده هایشان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ، هدف از این جلسه ارائه مشاوره به مددجویان و اعضای خانواده، ایجاد حس همدردی ، شناسایی و کمک به حل مشکلات برگزار شد . 

ناصری کارشناس شبکه بهداشت در ابتدا  به بیان تعریف سلامت روان اشاره و گفت سلامت روان احساس آرامش خاطر ، نداشتن مشکل در زندگی و... است که در جامعه امروز ی با توجه به مشکلات فراوان کمتر شخصی هست که خود و یا اعضای خانواده مشکل نداشته باشد .

دهگلان | برگزاری جلسه و اجرای  هفته سلامت روان

کارشناس مربوطه در مورد بیماران مبتلا به مشکلات روحی و روانی بحث نمود و اینکه خانواده ها باید آگاهی لازم در مورد شرایط این افراد  را داشته باشند و سر وقت داروها را به آنها بدهند ، و تا آنجا که می‌توانند شرایط و محیط خانه را کنترل کنند تا وضعیت بیمار را بهبود دهند .

در ادامه جلسه افراد حاضر سوالات و مشکلات خود را مطرح نمودند و تبادل نظر بین اعضای حاضر به وجود آمد و از تجربیات و راهکارهای درمان خود گفتند و مقرر شد در صورت تمایل مددجویان جلسات به صورت مداوم ادامه داشته باشد . 

عبدی کارشناس توانبخشی اداره گفت: ۶۵ نفر در اداره دارای پرونده اعصاب و روان هستند که ۶۲ نفر از خدمات مستمر بهره مند هستند و در صورت تمایل و نیاز خدمات رایگان مشاوره نیز ارائه می‌شود .

کد خبر 45183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد