طرح پیشگیری از اعتیاد ویژه کارکنان در ایلام اجرا می شود

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: طرح پیشگیری از اعتیاد ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی در این استان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، زهرا همتی روز سه شنبه در کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در محل این اداره کل افزود: این طرح با عنوان "کیان"  در نخستین مرحله در پالایشگاه گاز و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح کارکنان این دو دستگاه به مدت 6 ساعت آموزش پیشگیری از اعتیاد را توسط کارشناسان و روانشناسان این سازمان کسب خواهند کرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام اظهار کرد: این طرح با هدف پیشگیری از اعتیاد در محیط های اداری اجرا و در گام های بعدی در سایر دستگاه های اجرایی استان انجام خواهد شد.

وی همچنین از اجرای طرح  کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف گل ویژه گروه های نوجوان مناطق حاشیه نشین و محروم استان خبر داد و گفت: در این طرح علاوه بر تبلیغات محیطی و گرافیکی پوستر و کتابچه و بروشور پیشگیری از مصرف گل بین نوجوانان این مناطق توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح با هدف پیشگیری و مبارزه با مصرف مواد مخدر و آگاه سازی خانواده از عوارض اعتیاد بویژه ماده مخدر گل در این استان اجرا می‌شود.

همتی ادامه داد: در اجرای این طرح پیام‌ها و مطالب عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر بویژه گل در رسانه‌ها منتشر تا عموم مردم بویژه خانواده‌ها از این مطالب آگاه شوند.

کد خبر 45158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد