مهدیشهر | فعالیت موسسات خیریه در جامعه بسیار مهم و ضروری است

بازدید معاون فرماندار و رئیس کمیته امداد امام خمینی از موسسه خیریه خادم الحسنین شهرستان مهدیشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، در آخرین روز از هفته سلامت روان، حسن اخلاقی معاون فرماندار و یوسفیان  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهدیشهر از موسسه خیریه خادم الحسنین بازدید کردند.

در این بازدید که معاون، مسئول حراست و کارشناس روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نیز حضور داشتند، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان و مسئول موسسه و نظارت بر بخش‌های مختلف موسسه ، به بررسی مشکلات افراد مقیم در مرکز و چگونگی ارائه خدمات به آنها پرداخته شد.

در این دیدار اخلاقی معاون فرماندار ضمن تشکر از زحمات و تلاش های حسن طیبی مدیر عامل موسسه  با اشاره به  تداوم و پایداری خدمات در قبال بیماران روان مزمن (بانوان) و ارتقاء راهکارهای حمایتی و جلب خیرین در کمک به موسسه تاکید کرده و اذعان داشتند فعالیت موسسات خیریه در جامعه بسیار مهم و ضروری است و البته که این موسسات نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارند.

موسسه خیریه خادم الحسنین تنها موسسه نگهداری و ارائه خدمات به بیماران روان مزمن (بانوان) در استان سمنان می باشد که از سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است و در حال حاضر ۶۷ بیمار اعصاب و روان به صورت شبانه روزی از خدمات این موسسه بهره مند می شوند

کد خبر 45147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد