ساوجبلاغ | تأسیس وآغاز بکار بنیاد خیریه ایرانیان شعبه ساوجبلاغ

روز دوشنبه مورخ ۲۶ مهرماه رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ بهمراه معاونین توانبخشی ومشارکت از بنیاد خیریه معلولین ایرانیان شعبه ساوجبلاغ که بتازگی در این شهرستان تأسیس و راه اندازی شده بازدید واز نزدیک بافعالیت های این مرکز آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ،در این دیدار کلوشانی مدیر عامل این بنیاد خیریه ضمن تشکر از مسئولین بهزیستی البرز در استان وشهرستان که مقدمات تاسیس وراه اندازی وموافقت با ایجاد شعبه هشتگرد وصدور مجور آن را فراهم نمودند در توضیح اقدامات این شعبه از بنیاد معلولین افزود فعالیت دفتر فوق در زمان اداری ودر طول تمامی  روزهای هفته بوده و در گام ابتدایی خدمات رسانی به شکل توزیع اقلام مورد نیاز معلولین بصورت رایگان از جمله سبد کالا، لوازم التحریر، پوشینه و... و. بوده که در گامهای بعدی پرداخت کمک هزینه های معیشتی، درمانی تحصیلی و سایر موارد پیگیریهای مددکاری موردی خواهد بود.

در پایان این دیدار مقرر شد تا پایان آبان ماه سال جاری  طی مراسمی باحضور مدیران استانی و شهرستانی مرکز فوق به مسولین معرفی ورسماً  افتتاح و شروع بکار نموده و از ظرفیت های شهرستان جهت تثبیت مرکز و گرفتن زمین و ساخت مکانی ثابت برای آن استفاده کرد.

کد خبر 45110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد