پیام تبریک سرپرست بهزیستی استان به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت

سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در پیامی فرارسیدن هفته وحدت ومیلاد نبی مکرم اسلام(ص)و حضرت امام جعفرصادق(ع)را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ متن پیام دکتر ابراهیم حسن نژاد بشرح ذیل است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

‌       ای احمدیان به نام احمد صلوات                                    هر دم به هزار ساعت از دم صلوات

       از نور محمدی دلم مسرورست                                       پیوسته بگو تو بر محمد صلوات

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

ماه ربیع الاول یادآور فرخنده میلاد رسول و پیامبر صلح و دوستی و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) است، که همانا اسوه حسنه و مبلّغ توحید ناب برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

هفته وحدت که الهام بخش، روح پرور، دل انگیز و زداینده کینه ها و فرصت درس آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت (ص) است ، چهره جهان را دگرگون ساخت و شرک ها و نفاق ها را به یکرنگی مبدل نمود، همانگونه که پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام ، دین رحمت و شفقت و صلح و عدالت بهره مند ساخت .

به پاس بزرگداشت این هفته پربرکت بر همه مسلمانان لازم است که میثاق ها را مستحکم و پیمان ها را استوارتر گردانند و بر وحدت هر چه بیشتر مذاهب اسلامی تاکید نمایند.

اینجانب میلاد با سعادت عصاره نبوت و ختمی مرتبت، پیام آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر، حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمین جهان به ویژه همکاران و خانواده بزرگ بهزیستی استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض نموده ، امید آن دارم که با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و شریعت پیامبر وحدت آفرین، در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و مؤید باشیم.

دکتر ابراهیم حسن نژاد

سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 45096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد