برنامه ریزی گسترده برای کشف استعدادهای ورزشی نهفته در کودکان و نوجوانان دارای معلولیت

در رسانه های استان کرمان- یزدان کرمان- به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان کودکان دارای معلولیت کرمانی با برگزاری مراسم رژه و جشن هفته پارا المپیک را گرامی داشتند .

در این مراسم که در دبستان استثنایی مریم کرمان و با حضور صفوی مشاور استاندار و رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان ، نخعی مشاور ارشد مدیرکل بهزیستی کرمان و رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان ، مختاری مدیر بهزیستی شهرستان کرمان ، روز خوش مدیر مرکز تربیت بدنی سپاه ثارالله کرمان و جمعی از کارشناسان تخصصی کودکان استثتایی و هنرمندان کرمانی برگزار گردید از برگزیدگان مسابقات سال گذشته تقدیر شد.
در ابتدای این مراسم مهدی نخعی مشاور مدیر کل بهزیستی ورییس هیات ورزشهای جانبازان ومعلولین استان با تبریک فرارسیدن هفته پاراالمپیک برگزاری این گونه نکوداشتها را زمینه ای مناسب برای ایجاد انگیزه وشکوفایی استعدادهای نهفته در این قشر از افراد جامعه دانست و گفت : با پیگیریهایی که مجدانه در دست اقدام است استعدادهای ورزشی نهفته در کودکان ونوجوانان دارای محدودیتهای جسمی وحسی به بهترین شکل ممکن شناسایی وامکان رشد وشکوفایی آنها در این زمینه فراهم خواهد آمد.وی افزود : با برنامه ریزی های انجام شده المپیاد سال جاری طی هفته های آینده برگزار خواهد شد.
صفوی مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از دانش اموزان استثنایی و همچنین استعداد یابی و ایجاد انگیزه در این دانش اموزان دانست.
درادامه این‌مراسم که با رژه تیمهای ورزشی متشکل از دانش آموزان استثنایی ورزشکار همراه بود از دانش اموزانی که در رشته‌های مختص دانش اموزان استثنایی شامل ویلچر رانی، گویرانی، بوچیا، شطرنج، نابینایان، گلبال و … موفق به کسب رتبه در دوره‌های قبل شده بودند ، تجلیل بعمل آمد.

برنامه ریزی گسترده برای کشف استعدادهای ورزشی نهفته در کودکان و نوجوانان دارای معلولیتبرنامه ریزی گسترده برای کشف استعدادهای ورزشی نهفته در کودکان و نوجوانان دارای معلولیت

کد خبر 45092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد