مرام پهلوانی و هنرمندی در ساخت شیرخوارگاه علی بن ابیطالب گلستان

مدیرکل بهزیستی استان گلستان از ساخت نخستین شیرخوارگاه در استان گلستان به مرام پهلوانی رسول خادم و هنرمندی بازیگر محبوب پرویز پرستویی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان؛ دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان با اعلام این خبر گفت :  زمین این شیرخوارگاه توسط خیر گرانقدر سرکارخانم امیررلطیفی به مساحت ۸۰۸ مترمربع به بهزیستی استان  اهدا  شد.

وی تصریح کرد : در همین راستا، سال ۹۷ کلنگ زنی این شیرخوارگاه انجام شد  که هزینه ساخت ساختمان  شیرخوارگاه را پهلوان رسول خادم و بازیگر محبوب کشور پرویز پرستویی بر عهده گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان  با بیان اینکه ورزشکاران و هنرمندان  به عنوان الگو نقش زیادی در فرهنگ‌سازی برای انجام کارهای خیر دارند افزود : حضور ورزشکاران و چهره های برجسته  سبب می‌شود تا افرادی که ممکن است نسبت به وجود افراد نیازمند در جامعه بی‌تفاوت باشند، تشویق شوند و در کمک به دیگران شریک شوند.

دکتر حسینی با اشاره به  اینکه برای ساخت این شیرخوارگاه حدود ۱۱ میلیارد ۸۷۰ میلیون ریال تاکنون هزینه شده است خاطرنشان کرد : ۴۰٪ از ساخت  این شیرخوارگاه پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم با تامین تجهیزات  تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

وی در پایان گفت: باید به سمتی برویم که از این ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران و هنرمندان  مشهور برای تشویق مردم به کارهای خیر استفاده کنیم، فعالیت‌های خیرخواهانه توسط اشخاص مشهور سبب می‌شود جامعه بیدار شود  و افرادی که از این افرد الگو می‌گیرند، به دیگران نیز فکر کنند و باعث همه گیری کار خیر شود.

کد خبر 45069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد