مراسم تجلیل از نابینایان موفق بهزیستی یزد برگزار گردید

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی نابینایان؛ مراسم تجلیل از نابینایان موفق بهزیستی یزد با حضور مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی یزد؛ دکتر علی محمد عطابخش در این مراسم، ضمن گرامیداشت روز جهانی نابینایان، گفت: ما باید در این روزها و مناسبت های جهانی، نیمه پر لیوان را در معلولیت ها ببینیم.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه افزود: در گردهمایی که به مناسبت 24 مهرماه؛ روز ملی پارالمپیک با همکاری هیئت جانبازان و معلولین، جامعه نابینایان، آموزش و پرورش استثنائی، بهزیستی و ارگان های مرتبط برگزار شده بود؛ ما شاهد هنرمندی عزیزان نابینا بودیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما وظیفه خود می دانیم که به شما عزیزان که تحت عناوین مختلف به عنوان برتر شناخته شده اید و به ویژه عزیزان جامعه نابینایان که در جمع آوری و ساماندهی برنامه نابینایان خوب عمل کرده اند تقدیر و تشکر نمائیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از چهار نفر از روشندلان عزیز و همچنین محمدحسین کبیری؛ رئیس هیئت مدیره جامعه نابینایان و محمدحسن پارسائیان؛ مشاور ویژه مدیرکل بهزیستی در امور معلولین با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر و تشکر گردید.

کد خبر 44994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد