شهرستان همدان|همکاری قرارگاه مردمی شهید هاشمی در ایجاد کارآفرینی و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی

کمیته کارآفرینی و اشتغال با حضور رئیس اداره بهزیستی، جانشین معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال استان، نماینده قرارگاه شهید هاشمی و کارشناسان مسئول حوزه ها، بازرسی، اشتغال بهزیستی شهرستان و مدیران مراکز مثبت زندگی برای آشنایی با اهداف و خدمات قرارگاه و نحوه برخورداری هرچه بیشتر مددجویان از خدمات در حال ارائه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در این جلسه که سرکار خانم فاضلی مسئول کمیته اشتغال و نماینده قرارگاه شهید هاشمی دعوت داشتند اعلام آمادگی شد که قرارگاه در زمینه پرداخت تسهیلات، آموزش و کارآفرینی به مددجویان در رشته های سفال و سرامیک، قالیبافی، صنایع چرم، مینا کاری و مشاغل خانگی شامل رشته های تولید شوریجات و ترشیحات زمینه ها و بسترها را مهیا خواهد کرد. خانم فاضلی با بیان راه های تماس و حفظ ارتباط طرفین برای استفاده هر چه بیشتر مددجویان بهزیستی گفت: به صورت نامحدود و بدون هرگونه پیش شرط آماده ارائه خدمات به مددجویان هستیم.

در گفتگویی که با رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان داشتیم از بررسی و تصویب تعداد ۴۰ طرح به مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون تومان تسهیلات بانکی در کمیته امروز خبر دادند. جعفری انتظام افزود تا به حال مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز به بانکهای عامل معرفی گردیده است. گفتنی است رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان تعداد اشتغال ایجاد شده در سال قبل را نیز ۲۷۰ نفر اعلام کرد. رئیس اداره بهزیستی گفت بجز تسهیلات بانکی از راههای متعددی همچون پرداخت حق بیمه اشتغالزایی، آموزش حرفه ای، اشتغال کارفرمایی و روش های نوآورانه همچون استفاده از ظرفیت دستگاه های دیگر استفاده خواهیم کرد تا بیشتر  از سهمیه کارآفرینی تعهد شده را توانمند کنیم.

کد خبر 44980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد