فیروزکوه| تقدیر از روشندل تحت حمایت بهزیستی

در مراسمی از یکی از روشندلان تحت حمایت بهزیستی فیروزکوه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در این خصوص، اظهار داشت: دغدغه‌هایی از اشتغال و مناسب‌سازی مکان‌های عمومی تا نگاه جامعه به نابینایان،  عصای سفید، معلولیت و واژگانی از این قبیل اولین چیزی را که به ذهن خیلی ها متبادر می کند محدودیت است ولی نه برای نابینایی که گام به گام پله های ترقی را پشت سر گذاشته است بلکه کسانی که از سر ناآگاهی اوج گیری معلولان و نابینایانی را که تا قله های رفیع موفقیت طی مسیر کرده اند، نادیده می گیرند.

علی اصغر عموزاده در ادامه افزود: نگاه با جامعه نابینایان درست نیست وبایدنگاه از مسئولین تا مردم تغییر کند و بپذیردکه نابینایان نیزبخشی از همین جامعه هستند.

وی نابینایان را جزء معلولین توانمند برشمرد و گفت: معتقدم توانخواهان به خصوص کم بینایان و نابینایان باید برای مرتفع کردن مشکل اشتغال، تحصیلات خود را با فرصت های شغلی موجود جامعه مرتبط نموده و خودشان زمینه های جذب و اشتعال را هموار کنند.

نابینای روشندل تحت پوشش  اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه نیز در این برنامه خاطرنشان کرد: برخی صحبت ها برای نابینایان فقط شعار است و اقدام زیادی نمی بینیم؛ اشتغال و مناسب سازی مهمترین موضوعاتی است که با آن دست و پنجه نرم می کنیم اما متاسفانه هنوز در حد شعار باقی مانده است.

 رضا علی ضمن تشکر و قدر دانی از اداره بهزیستی درخواست کتاب دعا به خط بریل نمود و  مناسب سازی مسیر پیاده روی از خانه تا مسجد را نیز طلب کرد.

کد خبر 44963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد