تفت | افتتاح محل فعالیت هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان

با حضور مسئولین استان و شهرستان، محل فعالیت هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تفت؛ محل فعالیت هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان شهرستان با حضور فرماندار، جانشین معاون توانبخشی بهزیستی استان، رئیس بهزیستی شهرستان، رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان و نماینده نابینایان افتتاح گردید.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان در این مراسم با بیان این که ورزش برای این قشر از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: عدم توجه به ورزش نابینایان و کم بینایان باعث انزوای بیشتر آنان می شود لذا اختصاص محلی برای فعالیت و رسمیت گرفتن ورزش نابینایان بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ورزش نابینایان و کم بینایان شهرستان نیز با بیان اینکه در حال حاضر 230 معلول بینایی در شهرستان داریم گفت: اکثر معلولین بینایی در روستاها پراکنده اند و بعضاً به دلیل مشکلات معیشتی و مشکل ایاب و ذهاب به محل تمرین، انگیزه ای برای ورزش ندارند.

در ادامه رئیس بهزیستی شهرستان تفت ضمن ابراز خشنودی از فعالیت این هیئت در شهرستان، آن را مشوّق و انگیزه ای برای ورزش معلولین بینایی شهرستان دانست.

در پایان مجید فصاحت خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق توانمندسازی معلولین، ارتقاء سطح اعتماد به نفس آنان است که این مهم از طریق ورزش قابل پیگیری است

کد خبر 44931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد