شاهرود |  ۵۳۶ نفر با مشکلات بینایی خفیف تا خیلی شدید تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان

فرماندار شهرستان شاهرود بمناسبت روز جهانی نابینایان با جمعی از روشن دلان شهرستان شاهرود دیدار کرد

فرماندار شاهرود با همراهی مدیر اداره بهزیستی این شهرستان به مناسبت روز جهانی عصای سفید با حضور در انجمن نابینایان با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ در این بازدید مسعود جهانسیر  ضمن تبریک روز جهانی نابینایان گفت: ۵۳۶ نفر با مشکلات بینایی خفیف تا خیلی شدید تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود هستند و خدمات دریافت می کنند.

جهانسیر اظهار داشت:خدمات مددکاری و توانبخشی،اشتغال و مسکن،ازدواج،کمک هزینه تحصیلی و ....به این افراد ارائه می شود.

دکتر جلالی فرماندار شاهرود نیز ضمن پاسداشت روز جهانی نابینایان، این روز را بهانه ای برای ارج نهادن به روشندلان و شنیدن صدای آنها دانست و افزود:رفع مشکلات معلولین تنها وظیفه بهزیستی نیست و همه مدیران و مسئولین با آگاه سازی و فرهنگ سازی اقشار جامعه به نیازهای این افراد و رعایت حقوق ایشان زمینه تحقق عدالت اجتماعی را فراهم سازیم.

جلالی یکی از عمده ترین مشکلات نابینایان را مناسب سازی محیط شهری عنوان کرده و افزود:اگرچه در این خصوص اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته ولیکن کافی نبوده و اعضای ستاد مناسب سازی می بایست نسبت به بهینه سازی مسیر تردد روشندلان اهتمام بیشتری بورزند.

گفتنی است؛ در این مراسم اعضای جامعه نابینایان مسایل و مشکلات خود را با فرماندار و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در میان گذاشتند.

کد خبر 44929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد