استفاده از ظرفیت خیرین و منابع برون سازمانی برای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف بهزیستی

در آستانه فرارسیدن هفته وحدت ، سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان در نشستی صمیمانه با مدیر عامل شرکت نگین خلیج فارس گامبرون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در آستانه فرارسیدن هفته وحدت ، دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان با حضور در دفتر کار مدیر عامل شرکت نگین خلیج فارس گامبرون و برگزاری نشستی صمیمانه با مهندس ناظمی ،  از نیکوکاران و حامیان جامعه هدف بهزیستی ، در زمینه گسترش راه های  مشارکت  خیرین و نیز استفاده از ظرفیت ها و منابع برون سازمانی برای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف بهزیستی  بحث و تبادل نظر کرد.

دکتر ابراهیم حسن نژاد در این نشست اظهار داشت :  خیرین از  افراد دغدغه مند جامعه هستند که نمی‌توانند  نسبت به مشکلات همنوعان خویش بی تفاوت باشند.

سرپرست بهزیستی هرمزگان  از خیرین به عنوان حامیان جامعه هدف و بازوان قدرتمند سازمان یاد کرد و گفت : دستان  سخاوتمند خیرین و نیکوکاران همیشه شفابخش آلام نیازمندان و التیام بخش دردهای افراد کم توان است .

گفتنی است حمایت از ۵۰ نفر از ایتام تحت پوشش ، بازدید از سرای سالمندان لقمان حکیم با هدف بازسازی فضای فیزیکی مرکز، بازدید از  پروژه عمرانی نگهداری از معلولین واقع در منطقه پیامبر اعظم ، ارسال مصالح ساختمانی جهت انجام امور مربوط به ساخت و ساز مسکن مددجویان تحت پوشش از جمله مهمترین محورهای این نشست بود.

کد خبر 44915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد