برگزاری ششمین نشست شورای هماهنگی ادارات کل تابعه ی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

صبح روز بیست و چهارم مهر ماه ششمین نشست شورای هماهنگی ادارات کل تابعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد .

در این نشست با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) از زحمات مدیران شورای هماهنگی و ارایه خدمات شایسته به جامعه هدف در مناسبت های ملی مهر ماه سال‌جاری تقدیر شد.

همپنین با اشاره به برخی از خلا ء های قانونی نظیر طلاق های صوری که برای سازمان و صندوق ها مشکلاتی به وجود می‌آوردند گفت شد : در راستای پیشنهاد مدیرکل بهزیستی گیلان می توان شرایطی فراهم کرد تا با هماهنگی و تعامل  از طریق مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی زیر نظر بهزیستی استان از صحت طلاق ها آگاه شد.

 در خصوص رصد و شناسایی کارگران آسیب دیده‌ اجتماعی با اشاره به سامانه رصد بهزیستی استان و به منظور تسریع و شناسایی بهتر کارگران آسیب دیده در واحدهای تولیدی برای برگزاری دوره های آموزشی پیشگیرانه؛ و ایجاد قابلیت گزارش گیری در این سامانه  در خواست ارسال برای اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان شد.

در ادامه با تاکید دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ، مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان اعلام آمادگی کامل جهت دادن وام اشتغال را طی هغته جاری بیان نمود.

کد خبر 44884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد