شهر تهران| هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع خواهد شد

مدیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از توزیع هزار بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان تحت سرپرستی بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری دانشجو، حمید سلیمی با اعلام خبر توزیع هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان تحت سرپرستی بهزیستی گفت: وظیفه این قرارگاه در یکسال گذشته در حوزه آموزش، پیشرفت در موضوع محتوای آموزشی و نرم افزار بوده است و با توجه به اینکه ۱۵ هزار گروه مردم نهاد با بنیاد احسان در زمینه‌های مختلف همکاری میکنند توانسته‌ایم با کمک گرفتن از ظرفیت ۲ هزار گروه منتخب، توزیع بسته‌های آموزشی را که یکی از اهداف مهم ما در سال گذشته بوده است را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

سلیمی در خصوص امکانات محتوایی این قرارگاه نیز گفت:، چون وظیفه اصلی ما در این قرارگاه موضوع ارائه محتوای آموزشی است تصمیم گرفته ایم با موافقت سازمان بهزیستی برنامه‌های آموزش محور مختلفی به دانش آموزان تحت پوشش این سازمان ارائه کنیم.

وی در خصوص بسترهای ارائه‌ی محتوای اموزشی این بنیاد هم گفت: تا کنون با چندین گروه متخصص مختلف صحبت‌های موثری داشته ایم و تا یکماه اینده قرار است چندین پلتفرم ارائه محتواهای آموزشی به دانش آموزان کم برخوردار آماده شود.

مدیر بهزیستی شهر تهران نیز در این جلسه با تشکر از خدمات بنیاد احسان گفت: همکاری بسیاری خوبی با این بنیاد شکل گرفته است و امید داریم با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام افراد بیشتری را تحت پوشش خدمات این بنیاد قرار دهیم.

کد خبر 44838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد