قرچک| تور گردشگری در هفته سلامت روان برگزار شد

تور گردشگری یک روزه به مناسب نکوداشت هفته سلامت روان در قرچک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک ضمن گرامیداشت هفته سلامت روان از برگزاری تور گردشگری یک روزه برای نوجوانان طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان با همکاری موسسه طلوع سبز و اداره میراث فرهنگی‌ قرچک خبر داد.

اردشیر بهرامی با اشاره به نقش بی بدیل برنامه های گردشگری در افزایش شادی و نشاط، سلامت روان نوجوانان و آشنایی آنان با تاریخ، هویت و فرهنگ دیرینه خود اظهارداشت: این برنامه می تواند نوجوانان را از فضای پر مخاطره مجازی دور کند پیوندهای اجتماعی، تاریخی و فرهنگی را در بین نوجوانان تقویت نماید.
 
 رئیس بهزیستی در ادامه با بیان اینکه این برنامه با هدف افزایش سلامتی نوجوانان فعال در طرح ملی مانا در دوران پسا کرونا صورت می گیرد.

وی افزود: در این تور گردشگری نوجوانان به همراه کارشناسان میراث فرهنگی برگزار شد از فضاهای معماری دوران تاریخی شهر ورامین از جمله مسجد جامع، برج علاءالدوله و بنای امامزاده یحیی (ع) که مربوط به دوران ایلخانان است بازدید به عمل آمد.

بهرامی که در این سفر یک روزه حضور داشت از مجریان این برنامه به ویژه مسئول مجتمع بهزیستی طلوع سبز، رئیس میراث فرهنگی شهرستان و کارشناسان قرچک و ورامین تقدیر کرد.

کد خبر 44801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد