شهرری| اجرای غربالگری و بینایی سنجی کودکان

بینایی سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال با همکاری انجمن خردورزان در سرای محله ها، مهدها و سایر پایگاه های تعیین شده، انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری بسیج، انجمن خرد ورزان قدیمی ترین سازمان مردم نهاد شهرری است که از فرمانداری ویژه شهرستان ری و بهزیستی استان تهران مجوز  فعالیت اخذ کرده و حدود دو دهه بعنوان مجری و متولی مجاز ارائه خدمات غربالگری بینایی کودکان  ۳تا۶سال در شهرری مشغول فعالیت است، با توجه به اهمیت تشخیص زودهنگام بیماری تنبلی چشم در کودکان تا قبل از۵سال و با توجه به فرآیند طولانی تر و سخت تر درمان این بیماری در صورت تشخیص دیرهنگام و بویژه اینکه این بیماری هیچ گونه علامتی ندارد، مراجعه والدین برای معاینه کودکان اهمیت و ضرورت دارد.

در شهرستان ری و منطقه ۱۵ تهران، کارشناسان زبده و متخصص انجمن خردورزان با بهره گیری از دستگاه پلاس اوپتیکس (plusoptix) و E چارت در سرای محله ها، مهدها و سایر پایگاه های تعیین شده، پذیرای مراجعین هستند.

  شهروندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آدرس پایگاه ها و مراکز انجام معاینه  کودکان با شماره های۵۵۹۳۹۱۱۳، ۳۶۸۰۶۸۸۹ و  ۵۵۹۵۹۰۰۰  تماس حاصل فرمایند.

  همچنین موسسه شمیم مهر ریحانه با ده سال  سابقه کار در زمینه سنجش بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در مناطق ۱۶ و ۱۹ فعالیت  می نمایند.

کد خبر 44797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد