استقرار کارشناسان اورژانس اجتماعی در مراکز کانون پرورش فکری قم

دبیر هفته ملی کودک در استان قم از حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم و برگزاری جلسات مشاوره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سید امیر طباطبایی یکی از اتفاقات خوب هفته ملی کودک را هم‌افزایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با نهادهای استانی عنوان کرد و گفت: در طول هفته کودک با مشارکت اداره‌کل بهزیستی قم، کارشناسان اورژانس اجتماعی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور یافتند.

وی هدف از اجرای طرح استقرار کارشناسان اورژانس اجتماعی در مراکز کانون را توجه ویژه خانواده‌ها به سلامت روان کودکان عنوان کرد و افزود: کارشناسان اورژانس اجتماعی هرروز به مدت دو ساعت در تعدادی از مراکز کانون به مشاوره خانواده‌ها پرداختند.

دبیر هفته ملی کودک در استان قم افزود: کارشناسان اورژانس اجتماعی در مشاوره‌های خود با خانواده‌های کودکان و نوجوانان، اصول مراقبت و نگهداری از کودک بیش فعال، تقویت اعتماد به نفس در کودکان، راهکارهای رفع استرس و  اضطراب اجتماعی، شیوه‌های صحیح تربیت فرزند و عوامل حفظ سلامت روان کودکان را بیان کردند.

طباطبایی تصریح کرد: حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در کانون مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت و خواستار تداوم اجرای این برنامه شدند.

وی همچنین از برگزاری دو ویژه‌برنامه «قرار مهربانی» به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد و گفت: در قالب این برنامه، جمعی از کودکان بهزیستی مهمان مراکز ۳ و ۵ کانون شدند و در کنار سایر اعضای کودک و نوجوانان کانون از برنامه‌های شاد و متنوع هفته ملی کودک بهره‌مند شدند.

کد خبر 44787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد