رفع مشکلات بهزیستی در اولویت قرار دارد

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پرداختن به مسائل بهزیستی از اولویت های کاری ام بشمار می رود، گفت:معلولین  این نهاد همان قدر، حق حیات وبهره مندی از زیست بوم اجتماعی، فردی و ملی و بین المللی دارد که یک فرد غیر معمول دارد.

به گزارش روابط ‌عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از ایرنا محسن افشارچی روز جمعه  در دیدار با جامعه نابینایان و سالمندان بهزیستی استان افزود: بهزیستی در تصویر بزرگ عدالت قرار می گیرد،  باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور در سال های گذشته بطور معمول هر چیز دیگری در جمهوری اسلامی  غیر از اقتصاد به به مستحبات تبدیل شده است.

این مسوول با  بیان اینکه مساله اقتصاد همواره بر تمامی مسائل دیگر غلبه کرده است، ادامه داد: وقتی به مسائل بهزیستی، اجتماعی و آسیب های می رسیم، مقدار زیادی منفعلانه عمل می کنیم  که  باید بطور مستقل به آن فکرد و نباید  از این مسائل به سادگی رد شد.

وی  با اشاره به در خواست های نمایندگان جامعه معلولین زنجانی در این جلسه  برای حل مشکلات گفت: در زمان حاضر کشور و این استان به لحاظ  بودجه ای محدودیت هایی دارد  که سال های آینده نیز انقباضی خواهد بود وبرای حمایت، فشار، ایجاد و هماهنگی بین دستگاهی   برای حل برخی مسائل مشکلی وجود ندارد و در این خصوص این مهم انجام خواهد شد.

استاندار زنجان زنجان در خصوص مناسب و مسائل پیرامونی  آن  بهویژه در حطیه وظایف شهرداری ادامه داد: در این زمینه نیز نسبت به انجام کارها با عزم جدی حرکت خواهم کرد و اینگونه نیست که زیر مجموعه ای وظیفه قانونی خود را فراموش کند.

وی با بیان اینکه  مشکلات مطرح شده  توسط مسوولان ذی ربط  باید پبگیری و پاسخ داده شود، اضافه کرد:  روشندلان باید در حیات اجتماعی حضور داشته باشند و آماده ساز  زیست بومی  اجتماعی از جمله مسائل  مهم  محسوب می شود.

 افشارچی  با اشاره به اینکه باید از ایده های فکری برای پیشبرد کارها پیش برد، افزود: روشندلان از قوه حافظه بیشتری نسبت به افراد عادی برخوردارند، که جهت یاری و رشد علمی نابینایان برای  برگزاری استارتاپ ها  تلاش خواهم کرد.

وی با اشاره به تحت پوشش  ۹۳۰ روشندل زنجانی  خاطر نشان کرد: روزهای خوبی در انتظار روشندلان است که امیدواریم افراد توانمندی وارد عرصه های مختلف شوند.

کد خبر 44779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد