پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت روز جهانی نابینایان ( عصای سفید )

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان در پیامی ۲۳ مهرماه روز جهانی نابینایان ˈ(عصای سفید) را به تمامی روشندلان جامعه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

روزنابینایان (عصای سفید) یادآور اراده ای است که در سال ۱۹۵۰میلادی به همت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد(یونسکو) و شورای جهانی نابینایان تبلور یافت و منجر به تصویب قانون "عصای سفید” گردید تا حقوق اجتماعی نابینایان به عنوان عضوی از یک جامعه متمدن، محترم شمرده شود.

در حال حاضر با تلاش و سعی روشندلان، بسیاری از آن مدارج علمی و مسئولیت های اجتماعی قابل توجهی را اختیار کرده اند که این مهم تذکری است مبنی بر اینکه محدودیت های جسمی، مانعی برای رسیدن انسان های ساعی به اهدافشان نیست.

به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضاء مفید و موثر جامعه و لزوم دستگیری از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد و امیدواریم این عزیزان بتوانند بیش از پیش در پیشبرد اهداف خود موفق باشند .

اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی روشندلان و روشن ضمیران عزیز استان صمیمانه تبریک عرض کرده و امیدوارم در پرتو همدلی و همیاری و نیز اجرای کامل قوانین موجود، در پرتو تعالیم اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم در تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی مان سهیم باشیم

کد خبر 44755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد