پاکدشت| برگزاری جلسه آموزشی سلامت روان برای والدین دانش آموزان

جلسه آموزشی سلامت روان در دوران کرونا برای والدین دانش آموزان مدرسه  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت  گفت: این جلسه آموزشی با همکاری مرکز مشاوره سعادت با هدف سلامت روان در دوران کرونا برای والدین دانش آموزان مدرسه شرافت برگزار شد.

محمود برزگر گفت: در شرایط پر تنش کنونی و شیوع بیماری کرونا و اثرات روانی و اجتماعی آن نیاز به امر آموزش دقیق مهارتها بیش از پیش احساس می شود چرا که با بهره مندی از این آموزشها رفتارها در فرد نهادینه می شود.

برزگر افزود: در شرایط کنونی و همه گیری ویروس کرونا نیاز به بهره برداری بیشتر و بهینه تر از آموزش جهت اهداف سلامت روان، ارائه خدمات تخصصی، افزایش ظرفیت خدمات بهزیستی، شناخت نیاز روانی جامعه و برنامه ریزی در این زمینه  وجود دارد. امید است با همکاری بین ادارات شهرستان در حوزه سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و روانی جامعه، اقدام ارزشمندی و ماندگاری در شهرستان به انجام برساند.

محسن لطفی کارشناس ارشد روان‌شناسی، مدرس این دوره با تاکید بر راه‌های حفظ آرامش و کاهش تشنج و اضطراب در خانواده، راه‌های افزایش انطباق‌ پذیری با واقعیت زندگی و راهکار تعامل فکری اعضای خانواده در ایام کرونا، از اهم مباحث این جلسه بود.

کد خبر 44745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد