رباط کریم| دیدار رئیس بهزیستی و مسئول اورژانس اجتماعی با فرماندهی انتظامی شهرستان

رئیس بهزیستی و مسئول اورژانس اجتماعی رباط کریم با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی و با اهدای لوح به پاس زحمات آنان در ایجاد نظم و امنیت تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی رباط کریم که به همراه فاطمه باباگلی رئیس اورژانس اجتماعی رباط کریم به دیدار فرمانده انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی رباط کریم رفته بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا و تبریک فرارسیدن هفته ناجا، امنیت را از مولفه های اصلی پیشرفت یک جامعه دانسته و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می نماید.

بهادر مهکی با اشاره به آسیب های نوظهور و همکاری بهزیستی با نیروی انتظامی و دیگر ادارات، لزوم همکاری همه جانبه تمامی نهادهایی که در حوزه آسیبهای اجتماعی شهرستان فعالیت میکنند را بیش از قبل الزامی کرده و ابراز امیدواری کرد: در راستای کنترل و کاهش آسیب های نوظهور اجتماعی و تصمیم گیری در خصوص مواجهه و راهکارهایی جهت پیشگیری از آنها را ضروری است.  

رئیس اداره بهزیستی رباط کریم در ادامه افزود: با توجه به شرایط خاص فعالیت های بهزیستی، تعامل اجتماعی سازنده این اداره با فرماندهی محترم انتظامی شهرستان طی سنوات اخیر سبب رضایتمندی آحاد مردم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شده است.


 فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم نیز با ابراز خرسندی، حضور رئیس و کارکنان بهزیستی را در جمع پرسنل ناجا، همکاری با بهزیستی جهت کنترل آسیب ها و کمک به جامعه هدف بهزیستی را مایه افتخار  پرسنل خدوم این نیرو توصیف و ابراز امیدواری نمود: با همکاری و تعامل و پرسنل ناجا و تمامی نهادهایی که در حوزه آسیبهای اجتماعی شهرستان فعالیت میکنند،   امنیت و آسایش خاطر مردم  و بیشتر از پیش تامین گردد.  
وی در ادامه برنامه اورژانس اجتماعی بهزیستی را یکی از فعالیت های مثبت بهزیستی و کارشناسان اورژانس اجتماعی را به عنوان جهادگران عرصه کاهش آسیب های اجتماعی دانسته و ابراز امیدواری کرد همکاری و همیاری معاونت اجتماعی ناجا و اورژانس اجتماعی بهزیستی میتواند در کنترل و کاهش آسیب های نوظهور اجتماعی مفید باشد.

کد خبر 44731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد