رباط کریم| برگزاری جشن هفته ملی کودک در مرکز مثبت بهزیستی

به مناسبت هفته ملی کودک، مرکز ۸۵۶ مثبت زندگی ویژه برنامه ای برای کودکان مددجویان بهزیستی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این برنامه با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری نصیر شهر و نهاد کتابخانه های رباط کریم، علاوه بر اجرای نمایش، شامل اکران فیلم سینمایی در سالن سینما، برگزاری کارگاه‌های تخصصی از قبیل مسابقه نقاشی، بازی، ورزش و خلاقیت، قصه‌گویی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان  که فرزندان مددجویان مرکز مثبت زندگی در این برنامه بوده در فرهنگسرای بهشت نصیر شهر برگزار گردید، همچنین مقرر شد نقاشی های کودکان با مشارکت نهاد کتابخانه رباط کریم  به آستان قدس رضوی ارسال تا به افراد برگزیده هدایایی اهدا گردد.

مدیر مرکز مثبت زندگی ۸۵۶ بهزیستی رباط کریم ضمن تبریک روز جهانی کودک به همه کودکان این مرز و بوم خصوصا کودکان شهرستان رباط کریم افزود: کودکان باید در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شوند.  

فرشته برزگر آموختن زبان کودکانه را قدم بعدی ورود به دنیای کودکان بیان کرد و اظهار داشت: روز جهانی کودک در حقیقت روزی است که باید اندیشه‌ای دوباره به آینده کنیم و کودکان را که مظهر آینده هستند، بیشتر دریابیم.  

مدیر مرکز مثبت زندگی ۸۵۶ بهزیستی رباط کریم، ضمن قدردانی از همراهی مسئولین بخصوص شهرداری نصیر شهر جهت برگزاری این برنامه، اکران فیلم سینمایی،  اجرای موسیقی کودکان، برگزاری مسابقات سرگرمی، قصه گویی و اهدای جوایز را از ویژه برنامه های این جشن بزرگ بیان کرد.

کد خبر 44728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد