شهریار| برگزاری جلسه آموزشی ویژه مدیران مراکز مشاوره روانشناسی

جلسه آموزشی ویژه مدیران مراکز مشاوره روانشناسی شهرستان به همت حوزه پیشگیری در آمفی تئاتر اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهریار از برگزاری جلسات آموزشی و علمی جهت بررسی آسیبهای اجتماعی مربوط به خانواده و طلاق با سرپرستی منصور قره باغی وحضور مدیران مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی شهریار خبرداد و در ادامه خاطر نشان کرد: آسیب های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی پدیده هایی واقعی، متغیر، قانونمند و قابل کنترل و پیش گیری انـد.  

داود فهیم راد افزود: کنتـرل پـذیری آسـیب های اجتماعی و شناخت علمی آنها را در هر جامعه ای برای پاسخ به پرسشهای نظری و عملی و کاربردی از ایده ها و یافته های علمی تولید شده در برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت برای مقابله صـحیح بـا آسـیبهای اجتمـاعی، درمان یا پیشگیری از گسترش و پیدایش آنها را ضروری و پر اهمیت می سازد.
 
مسئول پیشگیری بهزیستی شهریار هم به اهمیت عملکرد مراکز مشاوره بعنوان بازوی توانمند سازمان ومعاونت پیشگیری اشاره کرد و افزود: نقش مراکز مشاوره دربازتاب آسیب شناسی مسائل افراد خانواده و ارائه راهکارهای علمی و به روز به آنان در سطح شهرستان چشمگیر می باشد.

 منصور قره باغی درخصوص موضوع گزارش موردی جهت موضوعی خاص ومشخص  و تشخیص درمان اختلالات و بیماریها و اصول سبب شناسی آسیبها با استناد به D.S.M مطرح کرد و از روانشناسان مراکز مشاوره خواستار مشارکت در مورد اصول ارتباط مناسب همسران و قوانین حاکم بر ازدواج مناسب و پایداری ای ارتباط شد.

کد خبر 44727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد