دیدار مدیر کل بهزیستی لرستان با سجاد محمدیان از مدال‌آوران پر افتخار در پیکارهای پارالمپیک جهان در توکیو

کرم یاری مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه معاون امور توانبخشی، روابط عمومی و رئیس هیات ورزشهای معلولان و جانبازان با سجاد محمدیان از قهرمانان و مدال آوران پارالمپیک دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، کرم یاری مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه معاون امور توانبخشی، روابط عمومی و رئیس هیات ورزشهای معلولان و جانبازان در دیدار با سجاد محمدیان از قهرمانان کشور با تاکید بر اهمیت ورزش و نقش آن در سلامت افراد جامعه گفت: تمامی افراد جامعه در استفاده از تسهیلات و امکانات عمومی دارای حقوق یکسان هستند و این امکانات حتی المقدور باید به طور مساوی در اختیار آن ها قرار گیرد لذا امکانات موجود جوابگوی شرایط عزیزان دارای معلولیت نیست. بنابراین لازم است، امکانات مورد نیاز آن ها جهت استفاده از تسهیلات ورزشی فراهم گردد. تا با برنامه ریزی صحیح بتوان از حضور فعال و مشارکت این عزیزان در فعالیت های فرهنگی و ورزشی بهره جست.
دکتر یاری در ادامه با اشاره به نقش ورزش در کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت خاطر نشان کرد، امیدواریم با همت مضاعف مردم و مسئولین به توسعۀ امکانات ورزشی و همچنین مناسب سازی معابر و از میان برداشتن موانع شهری و آگاه‌سازی خانواده‌ها از نقش ورزش در سلامت روحی و جسمی معلولین توجه بیشتری مد نظر قرار دهند.
توضیح اینکه سجاد محمدیان در رشته ورزشی دو میدانی، مدال نقره ۲۰۱۵ قطر مدال نقره ۲۰۱۷ انگلستان مدال برنز ۲۰۱۹ امارات
و در رقابت های منطقه‌ای، مدال طلای ۲۰۱۴ کره جنوبی مدال طلای ۲۰۱۸ اندونزی و همچنین در فینال‌های پارالمپیک، مدال نقره پرتاب وزنه ریو ۲۰۱۶ و مدال نقره پرتاب وزنه توکیو ۲۰۲۰ را در کارنامه خود دارد.
در پایان این دیدار از این ورزشکار ملی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی  تقدیر شد.

دیدار با ورزشکاران پارالمپیک3

دیدار با ورزشکاران پارالمپیک

دیدار با ورزشکاران پارالمپیک

کد خبر 44726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد