پیام مدیر کل بهزیستی استان  به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

مهدی دیناری در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت یازدهمین سلاله امامت حضرت امام حسن عسکری(ع)، آغاز امامت حضرت قائم (عج) را به شیعیان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در پیام دیناری  آمده است:

شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع) در اوج جوانی، پس از تحمل سال ها حبس و زندان، غمی جاودانه بر دل مسلمین جهان نهاده که انتظار ظهور امام زمان(عج)، التیام بخش آن شده است.

امروز شهادت عشق است و غمگین ترین شیعه در عصر غیبت فرزند غایبش است. سالروز شهادت یازدهمین اخترتابناک امامت وولایت حضرت امام حسن عسگری(ع) آغاز جوشش خون شیعه در غم غیبت  است. امامی که ۶ سال در خفقان دوران خلفای عباسی رسالت سنگین امامت شیعیان را بر دوش کشید و عاقبت در هشتم ربیع‌ الاول سال ۲۶۰ هجری قمری به دست معتمد عباسی در شهر سامرا به شهادت رسید.

نهم ربیع الاول، روز ولایت عهدی و سرآغاز بیعت با حجت خدا بر روی زمین، حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه شریف) است که پس از شهادت مظلومانه پدر بزرگوارش امام حسن عسگری (علیه السلام) امامت و راهنمایی بشریت بر دوش ایشان نهاده شده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت این امام همام به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و جامعه شیعیان به ویژه کارکنان بهزیستی و جامعه هدف، آغاز شروع زعامت آخرین منجی عالم بشریت، گسترش دهنده عدالت، مساوات، صلح و آزادی بدر عالم هستی را تبریک عرض می نمایم.

مهدی دیناری

 مدیر کل

کد خبر 44712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد