مسابقه مجازی مراقبت خانواده محور در بیماران روانی مزمن برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان ، مسابقه مجازی "مراقبت خانواده محور در بیماران روانی مزمن" بین کارکنان تخصصی مراکز توانبخشی بیماران روان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ عبدالرضا قلندری، معاون توانبخشی بهزیستی مازندران با بیان اینکه اهداف مهم درمان و توانبخشی بیماران روانی مزمن، توانمندسازی و ارتقای آنان ، استقلال و افزایش عملکرد فردی و اجتماعی این افراد می باشد ، گفت : مشارکت موثر خانواده ، مولفه ای کلیدی و تاثیر گذار در این فرآیند می باشد بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی افزود : زنجیره خدمات توانبخشی زمانی دارای اثربخشی لازم خواهد بود که متولیان و ارائه دهندگان خدمات در سطوح مختلف، بتوانند با یکدیگر همکاری و هم افزایی لازم را داشته باشند بنابراین یکی از مولفه های مهم، توجه به کسب مهارت های لازم و ارتقا دانش ارائه دهندگان خدمات در مراکز به منظور ارائه خدمات بهینه و موثر و توانمندسازی هر چه بیشتر خانواده ها و گروه هدف می باشد.

قلندری با اشاره به تهیه و توزیع بسته های آموزشی به مراکز توانبخشی ، ادامه داد : آزمون "مراقبت خانواده محور در بیماران روانی مزمن" بین کارکنان تخصصی مراکز روزانه، شبانه روزی و خانه های حمایتی بیماران روانی مزمن استان برگزار گردید.

شایان ذکر است در پایان این مسابقات از نفرات برتر تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 44709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد