دیدار با کارکنان صدای مشاور خط 1480 در بندرعباس

به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان ، سرپرست بهزیستی هرمزگان از مرکز صدای مشاورخط۱۴۸۰ بازدید و با کارکنان این مرکز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان ، دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست  بهزیستی هرمزگان از مرکزصدای مشاور خط 1480 بهزیستی بندرعباس ، بازدید وبا کارکنان و مشاوران  مرکز دیدار و گفتگو کرد.

دکتر ابراهیم حسن نژاد در این بازدید ، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته سلامت روان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مشاوران این مجموعه  تشکر و قدردانی نمود و روند ارائه خدمات و عملکرد آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی اظهار داشت : در سال‌های اخیر  نگاه مردم نسبت به روانشناسان و مشاوران تغییر کرده و شاهد مراجعه بیشتر افراد و دریافت خدمات  مشاوره ای در زمینه‌های گوناگون هستیم و این امر نشان دهنده نقش موثر و تأثیرگذاری مشاوران و روانشناسان در تامین سلامت روان جامعه است .

سرپرست بهزیستی هرمزگان  در ادامه بازدید با حضور در بخش های مختلف بهزیستی بندرعباس  ، با جمعی از کارکنان شاغل در حوزه‌های مختلف دیدار و بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب  به جامعه هدف تحت پوشش با گشاده رویی تاکید کرد .

گفتنی است صدای  مشاور خط ۱۴۸۰ از  ساعت ۸ الی ۲۴ در تمامی ایام هفته ، مشغول به ارائه خدمات روانشناختی به همشهریان و هم‌استانی ها در زمینه اختلافات خانوادگی و زناشویی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تحصیلی، مشاوره به منظور کمک به کاهش استرس و اضطراب، مشاوره اعتیاد و غیره می باشد.

کد خبر 44695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد