دیدار مدیرکل بهزیستی کردستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار آزادی فرمانده این نیرو در استان

طی دیدار مدیرکل بهزیستی با فرمانده انتظامی استان کردستان صورت گرفت ؛ بهزیستی و نیروی انتظامی کردستان در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی هماهنگ تلاش می کنند

مدیرکل بهزیستی کردستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار آزادی فرمانده این نیرو در استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، بمناسبت هفته نیروی انتظامی سیدصباح قریشی مدیرکل در این دیدار که با همراهی جمعی از مسئولان سازمان بهزیستی و نمایندگان تشکل های نیکوکار صورت گرفت، بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر بهزیستی و نیروی انتظامی استان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

وی گفت: برای جلوگیری از موازی‌کاری و اتلاف وقت در هر دو مجموعه با مشارکت سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی با هدف کاهش آسیب‌ها و با انجام تحقیقات بین بخشی به منظور پیش‌بینی برنامه‌هایی برای کاهش پرونده‌های جرائم باید میان این دو دستگاه تعامل بیشتری برقرار شود.
 وی افزود : بهزیستی آمادگی دارد تا در زمینه ارایه آموزش مهارت‌های زندگی برای کارکنان نیروی انتظامی اقدام نماید.

قریشی در ادامه اظهار داشت: بهزیستی برای کاهش مشکلات اجتماعی با نیروی انتظامی استان همکاری  می نماید.

قریشی گفت : بهزیستی به تنهایی قادر به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نخواهد بود و نیاز به مشارکت سازمان‌ها و نهادها  ضرورتی انکار ناپذیر است.

مدیرکل بهزیستی استان زمینه های همکاری بهزیستی و پلیس را بسیار زیاد و دارای تنوع توصیف کرد و افزود : پلیس نقش امنیتی مهمی برای مددکاران و روانشناسان تیم های اورژانس اجتماعی دارد و حضور و همراهی پلیس نه فقط تامین کننده امنیت بلکه افزایش اثر بخشی خدمات بهزیستی را به همراه دارد .

سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در این جلسه با بیان اینکه برای بهزیستی و پلیس همکاری های بسیاری تعریف شده است ، اظهار داشت : بهزیستی سازمانی است که خدمت رسانی به مردم را در موضوعات مختلف و به صورت گسترده و کیفی انجام می دهد.

وی مردم حاشیه شهر را مردمی شریف و نجیب توصیف کرد که فقر و شرایط نابسامان اقتصادی آنها را به حاشیه شهرها کشیده است . 

وی تصریح کرد :  این افراد مجرم هستند که از حاشیه ها به عنوان مکانی امن برای انجام اقدامات مجرمانه خود سوءاستفاده می کنند.

 سردار آزادی اقدامات بهزیستی در حاشیه شهرها را علمی و تخصصی دانست و گفت : اگر پلیس بعد از همه اقدامات حرفه ای بهزیستی مجبور به حضور در مناطق آسیب خیز و حاشیه ها شد این ورود یک ورود پیشگیرانه است .

 در این جلسه سردار آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان با اعلام آمادگی برای در اختیار گذاشتن تمامی امکانات و ابزار درمانی – حمایتی – آموزشی و آگاهسازی در حوزه پلیس برای همکاری با سازمان بهزیستی یادآور شد و افزود : در صورتی که اقدامات بهزیستی در جامعه تسهیل شود ورودی و سر ریز اقدامات مجرمانه به پلیس کاهش می یابد.

در ادامه این دیدار مدیرکل بهزیستی به همراه حاضرین از خدمات و تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی استان کردستان تجلیل و قدردانی به عمل آوردند . 

در پایان جلسه، تعدادی از خیرین و نیکوکاران تشکل های غیر دولتی تحت مجوز بهزیستی نیز پیشنهادات خودشان را مطرح نمودند که با موافقت سردار سرتیپ آزادی فرمانده نیروی انتظامی ، مقرر شد جلسات و  نشست های دیگری به منظور بحث و تبادل نظر صورت برگزار گردد.

کد خبر 44684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد