جلسه هم اندیشی مدیران کل بهزیستی، مدیر کل زندانها و هلال احمر استان برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیران کل بهزیستی و مدیر کل زندانها و جمعیت هلال احمر استان بمنظور تامین اراضی مورد نیاز زندان مرکزی بروجرد و انتقال آن به خارج از محدوده شهری برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان جلسه هم اندیشی مدیران کل بهزیستی و مدیر کل زندانها و هلال احمر استان بمنظور  تامین اراضی مورد نیاز  زندان مرکزی بروجرد و انتقال آن به خارج از محدوده شهری در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

 در این جلسه که مدیران کل بهزیستی و زندانها و معاون هلال احمر و کارشناسان ستادی ادارات مربوطه حضور داشتند. پس از بحث و تبادل نظر پیرامون تامین اراضی مورد نیاز جهت انتقال زندان مرکزی بروجرد به خارج از محدوده شهری، مقرر شد با توجه به صدور مجوز تهاتر در سال ۹۴ برای بهزیستی استان اقدامات تکمیلی و اجرایی جهت انجام تهاتر ۷ هکتار زمین بهزیستی واقع در سراب زارع با املاک اداره کل زندانها در شهرستان بروجرد بر اساس کارشناسی انجام پذیرد.
کرم یاری مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه تهاتر شیوه ای از مبادله است که در آن پول حذف می شود و  به نفع همه ادارات است گفت: اگر طرفین بر اساس اولویت‌ها و در راستای منافعی که دارند بخواهند وجوه را حذف کنند از روش تهاتر استفاده می‌شود که خوشبختانه بهزیستی استان سابقه اجرایی در این زمینه را دارد.

در ادامه عبدالمجید کشوری مدیر کل زندانهای استان با اشاره به نص صریح قانون در مورد انتقال زندانها به خارج از محدوده شهر تصریح کرد، بر  اساس قانون و آیین نامه ابلاغی بهبود وضعیت زندان ها  تسریع در انتقال زندان های واقع در محدوده شهرها با اولویت کلان‌شهرها و همچنین توسعه زیرساخت های سلامت، درمان، آموزش و حمایت از خانواده زندانیان از اهداف تصویب این آیین نامه است که امیدواریم با همکاری بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان بتوانیم هر چه سریع تر به این مهم دست بیابیم.

کد خبر 44654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد