عباس صادق زاده گفت: اولین اردوی دو و میدانی نوجوانان و جوانان نابینا و کم بینای کشور در کرمان برگزار می شود.

در رسانه های استان کرمان- به گزارش راه آرمان؛ عباس صادق زاده گفت: اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جوانان و نوجوانان دو میدانی نابینایان و کم بینایان برای اعزام به مسابقات پارا آسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ با حضور ورزشکارانی از استانهای مختلف کشور در کرمان برگزار خواهد شد.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کرمان  ادامه داد: در این اردو ۲۴ نفر از ورزشکاران دختر و پسر شامل ۵ دختر و ۱۱ پسر و ۵ مربی،  دو  دونده همراه و یک سرپرست از استانهای آذربایجان شرقی اصفهان تهران خراسان رضوی،  فارس،  کردستان،  لرستان،  کهکیلوئه و بویر احمد، همدان و کرمان از ۱۷ مهر ماه لغایت ۲۵ مهرماه در کرمان اردوی آماده سازی را برگزار خواهند کرد.

صادق زاده خاطر نشان کرد: بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان در روزهای ۱۱ تا ۱۵ آذر ماه به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود و نزدیک به ۸۰۰ ورزشکار زیر ۲۳ سال در ۹ رشته ورزشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است به همین منظور علی اصغر هادی زاده نایب رییس فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان کشور و سرمربی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور امروز وارد کرمان شد و مورد استقبال رییس و نایب رییس و دبیر هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان کرمان قرار گرفت.

کد خبر 44643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد