اردوی تیم ملی دو و میدانی نابینایان در کرمان برگزار می‌شود

در رسانه های استان کرمان- فردای کرمان – گروه اطلاع‌رسانی: مدیرکل بهزیستی استان کرمان از برگزاری اولین اردوی دو و میدانی نوجوانان و جوانان نابینا و کم‌بینای کشور در کرمان خبر داد و گفت که این اردو به منظور آماده‌سازی ورزشکاران برای شرکت در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ برگزار می‌شود.

 به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، عباس صادق‌زاده ۱۷ مهرماه بیان کرد: «اولین مرحله‌ی اردوی آمادگی تیم ملی جوانان و نوجوانان دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان برای اعزام به مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ با حضور ورزشکارانی از استان‌های مختلف کشور در کرمان برگزار خواهد شد».

وی اظهار کرد: «در این اردو ۲۴ نفر از ورزشکاران دختر و پسر شامل ۵ دختر و ۱۱ پسر و ۵ مربی، دو دونده همراه و یک سرپرست از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی،  فارس،  کردستان، لرستان، کهگیلوئه و بویراحمد، همدان و کرمان از ۱۷ تا ۲۵ مهرماه در کرمان اردوی آماده‌سازی را برگزار خواهند کرد».

رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان استان کرمان افزود: «بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان در روزهای ۱۱ تا ۱۵ آذر ماه به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود و نزدیک به ۸۰۰ ورزشکار زیر ۲۳ سال در ۹ رشته‌ی ورزشی با هم به رقابت خواهند پرداخت».

لازم به توضیح است که به همین منظور علی‌اصغر هادی‌زاده، نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور و سرمربی تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان کشور امروز وارد کرمان شد و مورد استقبال رئیس و نایب رئیس و دبیر هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کرمان قرار گرفت.

کد خبر 44638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد