اهدای ۴۰۰ میلیون ریال لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان و توزیع بیش از ۶۰۰ سبد کالا بین مددجویان بهزیستی سیرجان

در رسانه های استان کرمان- فردای کرمان – گروه اطلاع‌رسانی: رئیس بهزیستی سیرجان با اشاره به همراهی خیرخواهانه‌ی خیران و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان از جامعه‌ی هدف بهزیستی، گفت: «در آستانه‌ی بازگشایی مدارس تعداد ۳۰ بسته حمایتی شامل کیف و لوازم‌التحریر به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال توسط یکی از شرکت‌های صنعتی، و ۲۲۰ میلیون ریال با همکاری اداره تعاون به دانش‌آموزان بی‌بضاعت تحت حمایت بهزیستی اهدا شد».

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، رئیس بهزیستی سیرجان بیان کرد: «با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده از سوی بهزیستی و همراهی ارزشمند مدیران مجموعه‌های اقتصادی و جمعی از خیران شهرستان سیرجان، جامعه‌ی هدف بهزیستی طی چهار مرحله از بسته‌های حمایتی خیران بهره‌مند شدند».

مهتاب حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده، افزود: «با همکاری اداره تعاون سیرجان، لوازم‌التحریر جمعی از دانش‌آموزان تحت حمایت به ارزش ریالی ۲۲۰ میلیون ریال تامین و با هماهنگی مددکاران مربوطه در اختیار مددجویان واجد شرایط قرار گرفت».

وی ادامه داد: «همچنین در همین راستا با پیگیری‌های انجام شده تعداد ۱۲۰ سبد کالا به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال از طریق یکی از شرکت‌های صنعتی تامین و با همکاری مراکز مثبت زندگی و نظارت مددکاران بهزیستی در بین مددجویان توزیع شد».

رئیس بهزیستی سیرجان یادآور شد: «با همکاری یکی از خیران سیرجانی نیز تعداد ۵۰۰ سبد کالا به ارزش دو میلیارد ریال تهیه و با هماهنگی انجام شده تحویل مددجویان دارای معلولیت شد».

وی افزود: «همچنین در آستانه‌ی بازگشایی مدارس تعداد ۳۰  بسته حمایتی شامل کیف و لوازم‌التحریر به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال توسط یکی از شرکت‌های صنعتی تامین شد و تحویل دانش‌آموزان بی‌بضاعت تحت حمایت بهزیستی قرار گرفت».

کد خبر 44616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد