تقدیر مدیر کل بهزیستی از پرسنل خدوم سازمان

در پی کسب امتیاز کامل در شاخص های اختصاصی واخذ رتبه اول در گروه اجتماعی توسط اداره کل بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی مدیر کل بهزیستی قم از همکاران تقدیر کرد.

مدیر کل بهزیستی استان قم  در پیامی کسب امتیاز کامل در شاخص های اختصاصی واخذ رتبه اول در گروه اجتماعی  توسط  اداره کل بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی را تبریک گفت .
 متن پیام به این شرح است :

همکاران محترم و پرتلاش بهزیستی استان قم

بی تردید هیچ موفقیت و پیروزی اتفاقی و بدون برنامه ریزی ، همدلی و تلاش بدست نمی آید ، در  دو سال گذشته علی رغم سختی ها و تنگناها بهزیستی استان قم در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب کامل 1000 امتیاز در شاخص های اختصاصی  و اخذ رتبه اول در گروه اجتماعی شد .
این موفقیت  بیانگر حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر، کارآمدی و شایستگی های جمعی و در سایه تلاشهای بی شائبه و خالصانه شما همکاران خدوم رقم خورد. اینجانب کسب این موفقیت را به تمامی همکاران خدوم اداره کل بهزیستی استان اعم از معاونین ، مسولین ادارات و مراکز ، مدیران مراکز دولتی و غیردولتی و موسسات خیریه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.  برخود فرض می دانم از تمامی همکاران دلسوز و متعهدی که فعالانه در به ثمر رسیدن این موفقیت ها سهیم بوده اند، تقدیر و تشکر نمایم. امید است با تلاش مستمر و همکاری جمعی  و با اتکال به خداوند سبحان و بدون توجه به بی مهری های صورت گرفته در استان و تضییع حق مسلم بهزیستی ،  در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ؛ شاهد تداوم موفقیت های روزافزون شما همکاران خوب و کوشا باشیم.

دکتر مهدی پهلوانی
مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 44574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد