بهزیستی مازندران در خریداری و ارائه تجهیزات توانبخشی در کشور ممتاز است / دستگاه چاپگر خط بریل و دستگاه نوت تیکر برای نابینایان و کم بینایان استان

نشست خبری دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی سلامت روان و عصای سفید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران ؛ سید مهدی مسلمی مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان مازندران با تشکر و قدردانی از مدیرکل بهزیستی مازندران و معاون توانبخشی ، گفت : بهزیستی همیشه مثل یک پدر و برادر در کنار جامعه نابینایان و کم بینایان قرار دارد و حمایت های لازم را انجام داده است.
وی به خریداری دستگاه چاپگر خط بریل و دستگاه نوت تیکر برای نابینایان و کم بینایان استان مازندران اشاره کرد و افزود : این دو دستگاه با رایزنی مدیرکل بهزیستی مازندران و حمایت های رئیس سازمان بهزیستی کشور خریداری شده است که زمینه را برای چاپ جزوات و کتاب ها به صورت خط بریل فراهم می کند.
مسلمی افزود : هر فایلی که دانش آموز و دانشجو نابینا از طریق فضای مجازی به شماره تماس 09111131548 ارسال کنند در کمترین زمان ممکن جزوات به صورت بریل چاپ و دراختیار آنان قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه بهزیستی مازندران در خریداری و ارائه تجهیزات توانبخشی در کشور ممتاز است ، ادامه داد : با حمایت مدیرکل بهزیستی مازندران و معاون توانبخشی کمیته تجهیزات توانبخشی در اداره کل تشکیل شد و از ما درباره خریداری تجهیزات مطلوب برای جامعه نابینایان نظر می خواهند در حالی که می توانند این کار را انجام ندهند.
مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان مازندران با بیان اینکه به بهزیستی استان نمره 20 می دهم ، گفت : بهزیستی مازندران به اندازه توان خود ایستاده و حمایت می کند و نگاه ما این است که بهزیستی همواره برای ما یار ، یاور و برادر دوست داشتنی است که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مددجویان بهزیستی می باشد.

کد خبر 44561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد