شاهرود | نشست هم اندیشی اقشار بسیج شهرستان

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهرود نشست هم اندیشی به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان شاهرود تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نشست هم اندیشی اقشار بسیج در اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان شاهرود و با حضور رئیس اداره بهزیستی شاهرود، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، مسئولان اقشار بیست گانه این شهرستان برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با تقدیر از زحمات اقشار بسیج در فعالیت ها و برنامه های ابلاغی به ویژه در هفته دفاع مقدس، با تاکید بر اهمیت اقشار بسیج در پیشبرد اهداف و برنامه های بسیج در اقشار تخصصی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل آنها،  بر تعامل و هم افزایی  بیشتر اقشار بسیج  با بدنه فعال بسیج در سطح پایگاه ها تاکید کرده و خواستار همکاری بیشتر بین بخشی شد.

در این نشست مسعود جهانسیر مدیر اداره بهزبستی شهرستان شاهرود بسیج را یادگاری ارزشمند از امام خمینی (ره) دانسته و افزود: همه ما وظیفه داریم این یادگار را  در راستای تقویت نظام و انقلاب پیش برده و با اخلاق و عملکردی بسیجی در جهت خدمت به محرومین و نیازمندان گام برداریم.

در این جلسه مسعود جهانسیر از تعامل و همکاری مناسب بسیج  شهرستان  با بهزیستی در تهیه و تامین  بسته های معیشتی، تامین و واگذاری لوازم التحریر و کمک به تامین مسکن مددجویان تقدیر کرد

کد خبر 44526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد