در رسانه | مدال آور پارالمپیک به افتخار خادمی امامزاده حسین(ع) نائل آمد

مرتضی رمضانی قهرمان رشته والیبال نشسته رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به افتخار خادمی در بارگاه امامزاده حسین(ع) قزوین نائل شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همزمان با دهه وقف ظهر دوشنبه در مراسمی با حضور حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، افسانه حسن نایبی معاون ورزش و جوانان استان، آیین تقدیر از مرتضی رمضانی قهرمان پارالمپیک و اعطای حکم خادمی این مدال آور کشورمان در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل ا.وقاف و امور خیریه استان در این مراسم گفت: خدمت به آستان اهل بیت توفیقی است که نصیب خادمین می شود و در روایات آمده کسی که افتخار خادمی فرزندان اهل بیت(ع) را پیدا کند مقامش مانند فردی است که به حضرت ابراهیم در ساخت خانه خدا کمک کرده و جایگاه کسی که در ساخت خانه کعبه به حضرت ابراهیم کمک کرده بهشت است.

image_2021_10_11-14_33_39_849_eB5

وی اضافه کرد: خدمت در اماکن مقدسه و امامزاده ها بسیار والا و ارزشمند است و کسانی که مورد لطف و عنایت الهی هستند به این گروه می پیوندند.

مجیدی تصریح کرد: حفظ احترام و جایگاه والای امامزاده ها و اماکن مقدس بر همگان واجب است و باید مراقب باشیم مردمی که در این اماکن حضور می یابند از ادب و نحوه برخورد خادمین برخوردار شده و تکریم شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: بر اساس آیات قرآنی باور داریم که شهدا و اهل بیت زنده اند و ناظر اعمال ما هستند و می توانند حاجات ما را روا دارند لذا مردم با حضور در اماکن مقدسه حاجات خود را طلب می کنند و همه انتظار داریم رفتار خادمان حرم ها توام با عزت و کرامت و معنویت باشد.

حجت الاسلام مجیدی اضافه کرد: بسیاری از قهرمانان ورزشی آرزو دارند خادم کوچک امامزاده ها باشند و ما نیز درخواست هایی از قهرمانان و مدال آوران دریافت کرده ایم که پس از بررسی با برخی از آنها بر اساس معیارهای تعیین شده موافقت می کنیم.

image_2021_10_11-14_33_40_445_d8r

وی گفت: مرتضی رمضانی در ردیف قهرمانان ملی کشور ند که توانستند مقام قهرمانی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را کسب کرده و پرچم جمهوری اسلامی را با توکل و تلاش به اهتزاز درآورند که برای ما ارزشمند است.

مجیدی اضافه کرد: قهرمانان و مدال آوران چهره های اثرگذار جامعه محسوب می شوند و همه آنها دوستداران اهل بیت هستند که از جمله آقای رمضانی علاقمند بودند به کسوت خادمان امامزاده حسین(ع) نائل شوند و ما امروز در جوار این امامزاده واجب التکریم از تلاش ارزنده این مدال آور پارالمپیک که در اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی نقش داشتند تقدیر کرده و با این درخواست هم موافقت کردیم. 

وی بیان کرد: امروز مرتضی رمضانی به عنوان خادمی امامزاده حسین(ع) مفتخر می شوند و امیدواریم قدر این خدمت را بدانند زیرا این جایگاه معنوی قابل معاوضه با هیچ بهره دنیایی نیست. 

11

به پاس ارج نهادن به خدمات ماندگار مرتضی رمضانی از مدال آوران رشته والیبال نشسته پارالمپیک توکیو و به تقاضای این قهرمان با خادمی ایشان در امامزاده حسین(ع) موافقت شد.

کد خبر 44504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد