دیدار با فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی استان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر کل بهزیستی به همراه معاون پشتیبانی و مسئول روابط عمومی با سرهنگ پناهی فرماندهی یگان ویژه استان دیدار و این هفته را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی گفت: نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور که مسوولیت حفظ امنیت، آسایش و آرامش عمومی جامعه را بر عهده دارد. این نهاد به عنوان مجری قواعد و برقرار کننده نظم و امنیت اجتماعی بوده و پیوسته در ارتباط و تعامل با مردم است.

وی در ادامه با تشریح وظایف بهزیستی استان و همکاری با نیروی انتظامی در حوزه اورزانس اجتماعی افزود  برای  جلوگیری از موازی‌کاری و اتلاف وقت در هر دو مجموعه با مشارکت سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی با هدف کاهش آسیب‌ها و با انجام تحقیقات بین بخشی به منظور پیش‌بینی برنامه‌هایی برای کاهش پرونده‌های جرائم باید بین این دو دستگاه تعامل بیشتری برقرار شود.

دیناری مدیر کل بهزیستی خاطر نشان کرد: بهزیستی آمادگی دارد تا برای حل مشکلات اجتماعی با تمام امکانات با نیروی انتظامی استان همکاری و مساعدت داشته و با تمام ظرفیت در خدمت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قرار گیرد.

سرهنگ پناهی فرمانده یگان ویزه ضمن تقدیر از مدیر کل بهزیستی استان جهت حضور در فرماندهی   با اشاره به اینکه تلاش پلیس در همکاری و تعامل با سازمان بهزیستی باعث بهبود در امور جامعه می‌شود گفت: اورژانس اجتماعی فاصله بین کلانتری و خانه را پُر می‌کند.  

دیدار با فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی استان

دیدار با فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی استان

دیدار با فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی استان

کد خبر 44496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد