دیدار مدیرکل بهزیستی مازندران با فرمانده نیروی انتظامی استان

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با مرتضی میرزایی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، گفت : دامنه همکاری بین بخشی بهزیستی و نیروی انتظامی در حوزه اجتماعی ، پیشگیری و توانبخشی می باشد که از گذشته وجود داشته و در آینده نیز گسترش و تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بهزیستی و نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی می توانند همکاری خوبی داشته باشند ، افزود : امروزه اعتیاد به عنوان معضل بزرگ جامعه جهانی مطرح است و در کشور ما نیز این آسیب اجتماعی مورد توجه مقام معظم رهبری قرارگرفته است و ایشان بارها در سخنان خود بر پیشگیری از اعتیاد تاکید کردند.

مدیرکل بهزیستی مازندران به همکاری بهزیستی و  نیروی انتظامی در حوزه اعتیاد اشاره کرد و ادامه داد : ارتباط تنگاتنگی بین بهزیستی و نیروی انتظامی در درمان افرادی مبتلا به اعتیاد وجود دارد و این همکاری ها به ویژه در کمپ های بهزیستی و ماده 16 مستمر است.
 
دکتر گوهردهی با اشاره به پلاک گذاری خودروهای افراد دارای معلولیت ، گفت : نیروی انتظامی با پلاک گذاری وسیله نقلیه افراد دارای معلولیت زمینه را برای استفاده از ظرفیت این افراد و حضور فعال تر آنان در جامعه فراهم می کنند که در سال های گذشته این کار صورت گرفته که امیدواریم تداوم پیدا کند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه ، افزود : نیروی انتظامی با فعالیت و تلاش های خود در مرزها و داخل کشور ، امنیت و آرامش جامعه را فراهم می کند.

کد خبر 44466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد