واگذاری ۲۰ واحد مسکونی به جامعه هدف در شش ماهه نخست امسال

جلسه توجیهی فعالیت تامین مسکن جامعه هدف بهزیستی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، جلسه توجیهی فعالیت تامین مسکن جامعه هدف بهزیستی استان با حضور مدیر کل ، رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مسکن ، مدیران و کارشناسان مسکن شهرستانها تابعه برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی و تقدیر از عوامل اجرای برگزار کننده جلسه اظهار داشت : بمنظور تامین مسکن مناسب خانواده های تحت حمایت و با استفاده از امکانات سازمانی تلاشهای قابل تقدیری صورت گرفته است و با در نظر گرفتن شرایط موجود و تحقق اهداف پیش بینی شده نیازمند است اقدامات و فعالیت های اجرای بیش از پیش پیگیری و انجام شود .

وی با اشاره به دستور العمل های موجود و لزوم استفاده از پتانسیل خیرین و نهادهای دیگر در تامین و ساخت مسکن افزود : لازم است پرونده خانواده های تحت حمایت پایش و وضعیت مسکن آنها مورد بازنگری جدی قرار گیرد تا افراد نیازمند به مسکن بتوانند در سالجاری از تسهیلات مسکن سازمان بهره مند شوند .

ایزدپور گفت : سازمان بهزیستی برای کمک به تامین مسکن در قالب پرداخت کمک هزینه ، با سازمانها و نهادهای دیگر با عقد تفاهم نامه از جمله قرارگاه خاتم الانبیاء با هدف کمک به احداث واحد مسکونی خانواده های تحت حمایت اقدام کرده است که انتظار می رود مدیران و کارشناسان استانی و شهرستانی بمنظور جذب حداکثری تعهد استان تلاش بیشتری نمایند .

در ابتدای این دیدار رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مسکن ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل بهزیستی استان در جلسه و ارائه گزارشی از اهم اقدامات این اداره در موضوع مسکن را واگذاری ۲۰ واحد مسکونی به جامعه هدف در شش ماهه نخست امسال ، معرفی و پیگیری جذب تسهیلات بنیاد مسکن توسط جامعه هدف ، احداث مسکن محرومین ، تعمیر و تکمیل واحدهای مسکونی و ... را بیان و ابراز داشتند : همکاران شهرستانها برای بهره مندی خانواده های واجد شرایط از این تسهیلات پیگیری های لازم را انجام دهند و تعامل مناسبی با ادارات بنیاد مسکن شهرستانها داشته باشند تا عزیزان تحت حمایت بتوانند از تسهیلات جذب این طرحها بهره مند شوند .

در پایان جلسه کارشناسان شهرستانها مسائل ، مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

کد خبر 44456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد