شمیرانات| هدف همه افراد در سازمان بهزیستی خدمت رسانی است

جلسه هم اندیشی مددکاران مراکز شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی شهرستان شمیرانات با حضور مدیر و معاون امور اجتماعی و کارشناسان ستاد بهزیستی شمیرانات و مددکاران بخش دولتی و غیر دولتی تحت نظارت در سالن فیاض بخش شمیرانات برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی استان تهران ضمن تبریک ماه ربیع الاول بیان داشت: فرزندان سازمان بهزیستی، فرزندان عزیز این مرز و بوم هستند و در مراقبت از آنها باید با حساسیت بیشتری فعال باشیم.

علیرضا عمادی در خصوص حفظ شأن فرزندان، تلاش برای ورود آنان به خانواده جایگزین و یا بازپیوند با خانواده نکات مهمی را گوشزد نمود و ضمن تشکر از  مددکاران بیان داشت: قسمت عمده خدمات به فرزندان تحت پوشش در مراکز انجام می شود و هدف همه افراد در سازمان بهزیستی خدمت رسانی است  ما حامی مراکز هستیم و در هر کجا که مشکلی بوجود آید از هم فکری و حمایت ما برخوردار هستند.
 
گفتی است؛ در این جلسه مددکاران مراکز شبه خانواده حضور داشتند و ضمن بیان چالش های مراکز و همفکری در خصوص حل مسائلی همچون مشکلات حقوقی، روانشناختی واجتماعی فرزندان به بررسی دستور العمل های مرتبط علی الخصوص دستور العمل مراقبت در خانواده در حوزه فرزند خواندگی پرداختند.

کد خبر 44452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد