تلفن صدای مشاور قزوین ۱۱ هزار و ۵۰۰ بار به صدا درآمد

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ تماس با خط صدای مشاور بهزیستی استان برقرار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان گفت: خط ۱۴۸۰ یکی از برنامه‌های این اداره کل در زمینه انجام اقدامات مشاوره‌ای است که با استقبال خوب مردم استان قزوین رو به رو شده به طوری که در نیمه نخست امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ تماس با خط صدای مشاور بهزیستی استان برقرار شد.
وارثی اضافه کرد: خط ۱۴۸۰ در همه شهرستان‌ها و روستاهای استان قابل دسترس است که درباره مسائل مختلف، از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی و ازدواج به افراد مشاوره می‌دهد.
به گفته او، در حال حاضر مشاوران این خط تلفنی به صورت اختصاصی به مشکلات روان‌شناختی مثل استرس و اضطراب در زمینه ویروس کرونا می‌پردازد.
این مسوول گفت: این خط از ساعت ۸ تا ٢٤ به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به مردم استان است

کد خبر 44425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد