دیدار مدیرکل بهزیستی استان با عوامل نیروی انتظامی 

همزمان با هفته نیروی انتظامی مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق هیات همراه در کلانتری ۱۵ اردبیل حضور و از تلاش و رشادت این عزیزان تقدیرکرد.

 به مناست گرامی داشت هفته نیروی انتظامی مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه با حضور دریکی از کلانتری های استان ضمن تبریک هفته ناجا به تمامی عوامل و نیروهای انتظامی گفت: تامین امنیت شهر وتداوم این تلاشها در سایه عوامل از جان گذشته و ایثار گر هست که بحمداله نیروهای نظامی بویژه دست اندرکاران نیروی انتظامی بخوبی در جهت حفظ امنیت و پایداری آن  از جان و دل مجاهدت می کنند.

 ستاری در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه ارتباط بین دو مجموعه  بسیار تنگاتنگ و نزدیک هست اظهار داشت : کنترل و مقابله با بسیاری از آسیب های اجتماعی از قبیل، ساماندهی معضلات کودکان خیابانی، معتادین متجاهر، خودکشی و... و. در سایه همت نیروهای متعهد و تامین گران امنیت در شهر برقرار می گردد و در این راستا مجموعه بهزیستی با کمال افتخار خواستار ادامه همکاری در تمامی زمینه ها می باشد.

در ادامه فرماندهی کلانتری ۱۵ اردبیل هم ضمن پاسداشت ارزش گذاری نسبت به عوامل نیروی انتظامی بر تعامل ارزنده، موثر و مستمر نیروی انتظامی با سازمان بهزیستی در جهت کاهش معضلات و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در سطح شهر تاکید کرد.

 گفتنی است در پایان این دیدار به رسم ادب و احترام از تعدادی از نیرو های انتظامی مستقر در کلانتری ۱۵ اردبیل با اهداء شاخه گل تجلیل و از تلاشهای آنان قدردانی شد.

کد خبر 44389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد