پیام تبریک سرپرست بهزیستی هرمزگان به مناسبت هفته سلامت روان

سرپرست بهزیستی هرمزگان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته سلامت روان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ در متن پیام دکتر ابراهیم حسن نژاد آمده است :

سلامت روان به معنی سلامت هیجانی و روانشناختی است، به شکلی که فرد بتواند از تفکر و توانایی های خود استفاده کند، در جامعه عملکرد داشته باشد و نیازهای معمول زندگی روزمره را برآورده سازد.

امروزه سلامت روان از جمله معیارهای اصلی ارزیابی سلامت یک جامعه به شمار می رود. از همین رو تامین و حفظ بهداشت روان آحاد جامعه بسیار مهم است.

سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی و در راستای تحقق شعار" سلامت روان و فرصت برابر و عادلانه برای دریافت خدمات ارتقایی، پیشگیرانه و مشاوره‌ای" به کمک مشاوران و روانشناسان متخصص از طریق ارائه خدمات روانشناسی ،مشاوره و مددکاری توسط مراکز خدمات روانشناختی ومددکاری تحت نظارت،موسسات سلامت روان،صدای مشاور (١٤٨٠) و اورژانس اجتماعی  و ارائه  آموزشهای تخصصی در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی وارتقا سلامت روان و سلامت اجتماعی جامعه به صورت تخصصی فعالیت می کند.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن هفته سلامت روان به کلیه روانشناسان ، مشاوران  و مددکاران ساعی ، از تلاش و همت همکاران خدوم اداره کل بهزیستی استان که خالصانه در راه ارتقای سلامت روان آحاد جامعه تلاش می کنند تقدیر نموده ، از خداوند متعال توفیق روز افزون یکایک عزیزان را مسالت می نمایم .

دکتر ابراهیم حسن نژاد

سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 44363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد