دکتر انسیه خزعلی از شیرخوارگاه خیرساز هانیه دیدن کرد

دکترانسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور و هیئت همراه از خانه دختران ۶ تا ۱۲ سال و شیر خوارگاه خیرساز هانیه بهزیستی استان بوشهر دیدن کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در حاشیه سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان بوشهر، دکتر انسیه خزعلی معاون محترم امور زنان و خانواده رییس جمهور ، مریم آذرشب مدیر کل محترم امور بانوان و خانواده استانداری ، فرزانه  فیروزی معاون  امور اجتماعی بهزیستی استان،آرزو منوچهری مدیر  بهزیستی شهرستان بوشهر وکارشناسان ستادی و شهرستانی دفتر شبه خانواده بهزیستی استان از خانه دختران ۶ تا ۱۲ سال بهزیستی استان با فرزندان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
 فرزانه فیروزی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ضمن خیر مقدم به هیئت همراه گزارشی از اهم فعالیت ها و وظایف بهزیستی در راستای فعالیت های دفتر شبه خانواده ، نیازمندیهای فرزندان ارائه نمود.

وی در ادامه افزود: علیرغم تلاشهای سازمان بهزیستی کشور ، موسسات خیریه و افراد  نیکوکار ، این مراکز همچنان نیاز به یاری و رسیدگی بیشتر مسئولین کشوری و استان  در زمینه اشتغال و مسکن برای این عزیزان دارند. که امید حمایت  بیشتر از سوی مسئولین کشور و استان داریم.
همچنین در پایان این دیدار دلنوشته ها و نامه های فرزندان این مرکز جهت ارسال  به ریاست محترم جمهوربه دکتر انسیه خزعلی تحویل گردید

کد خبر 44324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد