پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

مدیر کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر نرگس عسگری در پیامی با اشاره به زحمات شبانه روزی دلیر مردان غیور نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

این روز را یادمان باشد، مرزهایمان اگر امن است فرزندانی از این دیار با تحمل رنج دوری خانواده پاسبان روز و شب این خاکند و ما نمی بینیم آن‌ها را وقتی کـه دلیرانه تا پای جان در برابر مزدور راهزن و ده‌ها مورد خطر آفرین دیگر مقاومت می‌کنند.

هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از زحمات شبانه‌روزی سبز جامگان و دلیرمردان غیور نیروی انتظامی تجلیل کنیم و به آنان خدا قوت بگوییم. دریا دلان با غیرتی که از استواری گام‌های‌شان ایران پایدار و برقرار است و با حضور خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی‌شان وجب به وجب خاک سرزمین‌مان در امنیت و آرامش است.

ایثارگران بی‌منت و بی‌ادعایی که در بحران وسختی‌ها کنار مردم هستند تا مبادا دلی غمگین و قلبی آزرده خاطر باشد. آنان که جان‌فشانی می‌کنند تا نظم، قانون و عدالت در کشور برقرار و استمرار داشته باشد و در این راه شهدای زیادی تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت، بویژه فرماندهی محترم انتظامی استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می نمایم و امیدوارم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ، تأمین و ارتقاء دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای موفق و مؤید باشید. روزتان مبارک و اقتدارتان مستدام.

دکتر نرگس عسگری

مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 44320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد