پیام مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک

مهدی دیناری مدیر کل بهزیستی استان در پیامی روز جهانی و هفته ملی کودک را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این پیام  آمده است:

دنیا با کودکان زیباست

 فرا رسیدن هفته ملی کودک، فرصتی است تا یک بار دیگر به یاد بیاوریم آینده‌ی این پیام‌آوران کوچک صلح و آشتی، در گروی تصمیم‌گیری‌های امروز ماست. در همین راستا وظیفه داریم هموراه در جهت ارتقای حقوق کودکان تلاش کنیم و با ایجاد فضایی با نشاط، ضمن تبیین اهمیت دوران کودکی و افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به حقوق آنان، آینده‌ای درخشان برای کودکان ایران اسلامی رقم بزنیم. 

کودکان سرمایه‌های بی‌بدیل زندکی هستند و نمی‌شود برای آن‌ها مثل و مانندی پیدا کرد. حتی وقتی قد می‌کشند و بزرگ می‌شوند، خودشان هم نمی‌توانند جایگزین زمان کودکیشان شوند.

 کودکان با همین جثه‌های کوچک، دل‌هایی به وسعت دریا دارند که از آب چشمه‌سارها هم زلال‌تر است. برای فتح قله‌های محبتشان کافی است در مقابل قلب‌های بی‌ریایشان بایستیم و با مهربانی به آن‌ها بگوییم: سلام

راه رسیدن به قلب‌هایشان آنقدر کوتاه است که با اندک ابراز محبتی نسبت به آن‌ها، می‌شود برای همیشه در دل‌هاشان ماندگار شد. زندگی کودکان عاری از تعلقات دنیاست و گویی تمام زندگیشان در همین واژه‌های ساده، خلاصه می‌شود؛ با این همه، هر چند تمام زندگیشان بازی است اما هیچ‌گاه بازیچه دنیا نمی‌شوند و خلاصه اینکه دنیا با کودکان زیباست، زیباتر از همه روزهایی که سراغ داریم.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک به کودکان ایران و جهان، مربیان، اولیای تربیتی، خانواده‌ها و همه‌ی کسانی که قلبشان برای کودکان می‌تپد، امیدوارم روز جهانی و هفته ملی کودک برای کودکان ایران و همه کودکان جهان پر از صلح و آرامش باشد؛ دل‌هایشان پر از شادی ولبخند میهمان همیشه‌ی لبانشان.

 هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ و با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور اجرا می شود.

مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 44308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد