۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

مهر همدلی بهزیستی گراش

اهدای ۲۶۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش
مهر همدلی بهزیستی گراش

اداره بهزیستی شهرستان گراش در جهت حمایت تحصیلی و کمک به رشد و تعالی دانش آموزان دارای معلولیت و فرزندان خانواده‌های تحت پوشش، تعداد ۲۶۰ بسته لوازم التحریر، شامل کیف، دفتر و نوشت افزار به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان به دانش‌آموزان اهدا کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گراش در فارس: علی اکبر غلامی رییس بهزیستی گراش گفت :این اقدام مهم در سال جاری در قالب طرح پویش مهر همدلی و با هدف حمایت از ۲۶۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش  و از طریق توزیع لوازم التحریر شامل : کیف، دفتر و نوشت افزار به ارزش جمعا ۳۹۰ میلیون ریال و ارزش ریالی هر بسته ۱۵۰ هزار تومان اجرا گردیده است.

گفتنی است بخش قابل ملاحضه‌ای از این کمک‌ها در قالب پویش مهر همدلی از طریق مساعت خیرین و همچنین با همکاری خادمیاران شریف کانون خدمت رضوی شهرستان گراش با هدف رفع گوشه‌ای از مشکلات آموزشی و تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت پوشش تهیه و توزیع شد.

غلامی همچنین از خیرین و متولیان این اقدام ارزشمند، خادمیاران کانون خدمت رضوی و همچنین هیات محبین اهل بیت علیهم السلام به دلیل حمایتی که در زمینه تهیه گوشی و تبلت آموزشی در طی سال گذشته  نسبت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی گراش داشتند، تقدیر و تشکر کرد و افزود : طرح پویش مهر همدلی در سال پیش در قالب پویش سراسری پازل همدلی اجرا گردید .

رئیس بهزیستی گراش ادامه داد : امسال علاوه بر لوازم التحریر، برخی دانش آموزان تحت حمایت این اداره نیاز مبرم و ضروری به گوشی‌های هوشمند و تبلت آموزشی دارند که امیدواریم با عنایت خیرین بزرگوار و موسسات خیریه بتوانیم در جهت رفع نیازمندی‌های جامعه هدف به این بزرگواران خدمات لازم را ارائه دهیم.

کد خبر 44304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد